بوسه ی عاشقانه
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 



نظرات شما عزیزان:

میم مثل مادر
ساعت12:50---27 مهر 1393
دراین دنیااگرسودیست بادرویش خرسنداست
خدایامنعمم گردان به درویشی وخرسندی
یادتان همیشه دردلمان وجایتان درقلب کوچک ماهنوز پابرجاست یادخاطرات پیردرخت جوز بخیر
حداقل پیامکی تماسی آمونی که دلمان بدجورهوات کرده ای بی وفا
پاسخ: سلام و عرض ادب/ سپاس از حضور پر مهرتان/خوشحالم و یاد دوستان همیشه در دل و جانم جاری است/ چه کنم بضاعتی ندارم تا آن را هدیه کنم جز یه قلب پاره پاره/ از ته دل دوستتان دارم ولی افسوس که ........... دیگه خودتون خبر دارید. دیگه مزاحمتون نمیشم. به امید روزهای بهتر.


طیبه عبداللهی
ساعت0:51---11 مهر 1393
سلام آقای صارمی برادر گرامی

تصاویر وشعر خیلی زیبا

موفق وسربلند باشی در پناه خدا
پاسخ: درود مهربان بانو خانم عبداللهی. سپاس از حضور پر مهرتان


یوسف عابدین
ساعت13:42---31 شهريور 1393
مرا تو تا به کی در غم نشانی
اسیر غصه و ماتم نشانی
مگر بیگالنه ام در جمع خوبان
دو چشم مست خود بر هم نشانی

پاسخ: سلام داداش یوسف عزیز/ دو چشمون سیاهت را بنازم/ نگاه بی گناهت را بنازم. ناز نفست مهربوووووون


وحید اکبری
ساعت14:09---29 شهريور 1393
سلام استاد صارمی عزیزم
انشالله که دیروز خوش گذشته باشه من هم صبح زود راهی کوههای گرگاب شدم وقتی پیام دادید من توی دامنه کوه بودم عجب لذتی داره کوهنوردی راستی برنامه اردو چطور بود
پاسخ: سلام مهربووووون / داش وحید عزیز/ جاتوان واقعا خالی بود/ماجرا مفصل است و اردو خوب بود / بابت صبحانه دمتون گرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 29 شهريور 1393برچسب:بوسه بر در، بوسه ی عاشقانه، لبریز احساس، سینا صارمی, :: 10:4 قبل از ظهر :: نويسنده : سینا صارمی

درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 413654
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......